Politica de returnare

Dacă sunteţi nemulţumit de produsul primit, OleaCrema vă ofera posibilitatea să îl returnaţi în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului, fara invocarea unui motiv, cu respectarea condiţiilor de retur de mai jos, conform Ordonatei nr 134/2014.

 

Returul se poate face folosind aceeasi companie de curierat. Nu acceptăm retururi direct la sediul firmei.

Orice retur trebuie să fie precedat de o notificare pe e-mail a intenţiei de retur (in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului). Returul trebuie să fie însoţit de următoarele documente: factură (original sau copie) si chitanţa de la curier (original sau copie). Menţionaţi în colet (pe copia facturii) dacă doriţi rambursarea banilor sau schimbarea produsului.

În cazul în care nu respectaţi condiţiile de retur, precizate şi în Termeni şi Condiţii, nu vom accepta returul dumneavoastră. Nu se accepta retururi cu plata ramburs !

Conform legislaţiei in vigoare din domeniu, "consumatorul, persoana fizică, are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 14 zile calendaristice, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care cad în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor". "Clienţi" sau "consumatori" sunt doar PERSOANELE FIZICE. Clienţii cu personalitate juridica nu au dreptul să denunţe unilateral contractul, legislaţia în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat: să aibă etichetele ataşate, sa fie in ambalajul original (in cazul in care a fost infoliat sa nu fie folia rupta), sa nu prezinte urme de folosire sau modificare a continutului şi sa fie insotit de documentele cu care a fost achizitionat, factura şi chitanţa de la curier sau bancă (în original sau copie).

 

1. Returnarea contravalorii produsului

În maxim 30 de zile de la data primirii returului de către noi, vă vom înapoia contravaloarea produselor, în contul dumneavoastră sau prin mandat poştal la adresa din buletin.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client. În cazul în care nu sunt respectate condiţiile de retur, banii nu se pot returna.

 

Vă reamintim că trebuie respectate toate aceste condiţii cu care dumneavoastră aţi fost de acord în momentul în care aţi acceptat precizările din Termeni şi Condiţii şi aţi finalizat comanda.

 

2. Schimbarea produsului

Trimiteţi produsul/produsele pe care doriţi să le schimbaţi prin curier, la adresa indicata pe factura. Expedierea noului produs se va face prin curier, conform tarife livrare, la adresă specificată. Taxele de transport sunt plătite de dumneavoastră. Veti avea de achitat diferenţa dintre produsele (noi) comandate şi cele returnate, plus taxa de transport.

 

Vă mulţumim că sunteţi clientul OleaCrema şi vă încurajăm să ne trimiteţi sugestii astfel încât cumpărăturile pe OleaCrema să fie mereu pe placul dumneavoastră.

Pentru notificări ale intenţiei de retur şi orice alte întrebări, contactaţi-ne la adresa office@oleacrema.ro.


Scroll